Levering indenfor 1-3 dage
Køb for 599 kr. og opnå fri fragt
Mulighed for afhentning i butik
Du kan returnere dine varer i op til 30 dage, fra den dag, du modtager varerne, såfremt varerne fremstår 100 % nye i ubeskadiget stand og i ubrudt emballage.
Såfremt du vælger at sende en eller flere varer retur beder vi dig udfylde en returseddel.
Varer der returneres på efterkrav nægtes modtaget. Vi gør desuden opmærksom på, at returpakker uden omdeling ikke vil blive afhentet.
Køb din print selv returlabel HER
Skulle du imod forventning ikke være tilfreds med dit køb, kan du gøre brug af din returret. Såfremt betingelserne er overholdt, kan du naturligvis returnere dine varer. Du har mulighed for at få pengene retur, hvis den refunderede vare overholder følgende betingelser:
Vi gør opmærksom på, at vi ikke refunderer penge for brugte eller beskadige varer. Returnerer du garnnøgler, er det et krav, at banderolen er intakt. Vi beder dig om at sende varen forsvarligt emballeret, så den ikke tager skade undervejs med posten. I returpakken skal du medsende din faktura eller en udfyldt returseddel. Hent returseddel Her
Ombytning af en vare og returnering af en vare har samme procedure. Den købte vare sendes retur til vores adresse, og når vi har modtaget din returvare og godkendt den, vil købesummen blive refunderet til dit kreditkort indenfor få dage. Ønsker du varen i en anden størrelse/farve skal du lave en ny ordre på www.deluxegarn.dk. Omkostninger til returneringen skal du selv afholde.
Har du et ønske om at få dine penge retur, vil pengene blive tilbageført til den anvendte betalingsmetode.
Typisk vil det tage op til 10-15 arbejdsdage for at
behandle din returnering.
Ved refundering får du hele varebeløbet retur.
Kunden har ret til at fortryde et køb uden
begrundelse indenfor 14 dage.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den
dag, hvor kunden eller anden person, får varen i fysisk besiddelse.
Hvis kunden har bestilt flere varer i en ordre,
og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra kunden
eller anden person får den sidste vare i fysisk besiddelse.
Hvis fristen for fortrydelsesret udløber på en
helligdag, weekend, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag vil
fristen forlænges til følgende hverdag.
Kunden fortryder købet ved at give os tydeligt besked om dette via e-mail på retur@deluxegarn.dk Oplys venligst - ordrenummer, navn samt hvilke varer der ønskes returneret.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis kunden sender sin meddelelse om, at han/hun fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Hvis kunden har fortrudt købet af varer, skal kunden sende varen samt returseddel til os på adressen;
Deluxe Garn
Amagerbrogade 149, st. tv.
2300 København S
uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at kunden har meddelt os, at kunden ønsker at fortryde købet. Fristen er overholdt, hvis kunden returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.
Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Kunden skal selv betale for returnering af varen.
Køb din print selv returlabel her: XXXX
Når kunden fortryder en hel ordre, refunderer vi det samlede ordrebeløb, herunder også de fragtomkostninger, som kunden har betalt ved købet. Såfremt kunden fortryder dele af ordren, vil vi kun refundere pengene for de returnerede varer.
Hvis kunden har valgt en leverings form, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får kunden dog ikke merudgiften refunderet.
Vi tilbagebetaler beløbet senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget kundens meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som kunden benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre vi har aftalt andet. Under alle omstændigheder pålægges kunden ingen former for gebyr som følge af tilbagebetalingen.
Kunden hæfter kun for evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens egenskaber og funktioner.
Kunden må undersøge varen på samme måde, som er tilladt i en forretning, men varen må ikke tages i brug. Såfremt varen har været taget i brug på en måde, som ikke er tilladt i en forretning og vi dermed ikke har mulighed for, at sælge den igen, kan kunden forvente, at vi fratrækker værdiforringelsen fra det beløb, som skal tilbagebetales. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, vil købsbeløbet ikke blive tilbagebetalt.
Vær opmærksom på at garn og andre varer, der lugter af mados, røg, fugt eller parfume normalt ikke kan sælges igen, og varen har derfor normalt ingen handelsværdi.
Vi beder vores kunder om så vidt muligt at tilbagelevere varen i originalemballagen. Kunden bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når den bliver sendt retur. Kunden bærer risikoen for varerne, indtil vi modtager dem. Kunden skal derfor beholde postkvitteringen samt evt. track- and trace-nummer.
Hvis du oplever fejl eller mangler ved levering, skal du indenfor 14 dage kontakte Deluxe Garn.
Såfremt din vare er beskadiget eller defekt, kan
du kontakte os med henblik på reklamation. Skulle det være tilfældet, så skal
du kontakte os, inden du sender varen retur.
Dette kan gøres ved henvendelse på e-mail:
kundeservice@deluxegarn.dk.
Kunden bedes oplyse, så detaljeret som muligt,
hvad problemet er. Vi har brug for et billede af defekter og mangler samt en
kopi af kvittering. Hvis vi ønsker at få den defekte/fejlleverede vare retur,
vil vi informere herom
Når du handler hos os som forbruger, gælder
købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det,
at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i
prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, du har opdaget
fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, fejlen er opdaget, vil
reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Gem postkvittering
inkl. oplysninger om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer. Dog
gør vi opmærksom på, at vi ikke afholder omkostninger for emballage.
Bliver det konstateret, at varen er blevet beskadiget
som konsekvens af ualmindeligt slid eller forkert brug, vil dine
forsendelsesomkostninger ikke blive dækket.